

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

WYBIERZ CO CIĘ INTERESUJE
- AKCESORIA(913)
- AUDIO(368)
- SMARTWATCH(202)
- KONSOLE(7)
- SŁUCHAWKI(24)
- DO TABLETU(313)
- DO KOMPUTERA(1098)
- DO TELEFONU(2292)
- DO DOMU(123)
- PREZENTY(12)
Nowości
Promocje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
REKLAMACJA
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
LINK DO POBRANIA FORMULARZA:
https://www.icloud.com/iclouddrive/032-avs6t_LsAqGxtBlMqREHQ#23Formularz_Reklamacyjny_TECHONIC
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu / dołączonym paragonem
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SKLEP TECHONIC.PL, ul. Joachima Lelewela 8A, 71-154 Szczecin
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 15 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SKLEP TECHONIC.PL, ul. Joachima Lelewela 8A, 71-154 Szczecin
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
LINK DO POBRANIA FORMULARZA:
https://www.icloud.com/iclouddrive/0d2VwqNj7GWGm-B7kAIJfmv5w#23FORMULARZ_ZWROTU_TECHONIC
Zwroty oraz reklamację rozliczamy cyklicznie 1x w tygodniu

