Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

WYBIERZ CO CIĘ INTERESUJE
WYBIERZ CO CIĘ INTERESUJE
Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

REKLAMACJA

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

LINK DO POBRANIA FORMULARZA:

https://www.icloud.com/iclouddrive/032-avs6t_LsAqGxtBlMqREHQ#23Formularz_Reklamacyjny_TECHONIC

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu / dołączonym paragonem

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SKLEP TECHONIC.PL, ul. Joachima Lelewela 8A, 71-154 Szczecin

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 15 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
SKLEP TECHONIC.PL, ul. Joachima Lelewela 8A, 71-154 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

LINK DO POBRANIA FORMULARZA:

https://www.icloud.com/iclouddrive/0d2VwqNj7GWGm-B7kAIJfmv5w#23FORMULARZ_ZWROTU_TECHONIC

Zwroty oraz reklamację rozliczamy cyklicznie 1x w tygodniu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM
Sklep internetowy Shoper.pl