Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

ZWROTY I REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

REKLAMACJA

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu / dołączonym paragonem

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Łukasz Cepa F.H.U.
Płońsko 2a
74-210 Przelewice

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 15 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
Łukasz Cepa F.H.U.
Płońsko 2a
74-210 Przelewice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwroty oraz reklamację rozliczamy cyklicznie 1x w tygodniu

TWOJE KONTO
STREFA NASZYCH MAREK
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl