Produkt dnia
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

WYBIERZ CO CIĘ INTERESUJE
WYBIERZ CO CIĘ INTERESUJE
Częste pytania sprzedaży w Dropshippingu

Poniżej znajdziemy najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy dropshipping.

  • Czy XML jest darmowy ?

    Tak, wystarczy się z nami skontaktować mailowo shop@techonic.pl
  • Gdzie znajdziemy plik XML ?

    Udostępniamy linki XML z którego mają Państwo możliwość pobrania wszystkich niezbędnych elementów do rozpoczęcia sprzedaży. Link do pliku XML przesyłany jest w odpowiedzi na maila w tym temacie shop@techonic.pl 
  • Jak często są aktualizowane pliki XML ?

    Plik jest aktualizowany co najmniej raz na dobę.
  • Czy obsługujemy wysyłkę paczkomatów Allegro Smart oraz kurierów Allegro Smart na Państwa etykietach ?

    Oczywiście że tak, jest to spory czynnik jaki pozwala nam na szeroką sprzedaż produktów. Usługi jakie na chwilę obecną udostępniamy przy wysyłce zamówienie Smart na Państwa etykiecie to InPost Paczkomaty Smart / Kurier DPD Smart / Kurier Pobranie DPD Smart / Allegro One Box.

        UWAGA ! W PEŁNI OBSŁUGUJEMY ODPOWIEDNIKI ALLEGRO SMART - M.IN. PACZKI WYGENEROWANE PRZEZ ERLI ! ! !

  • Czy obsługujemy wysyłkę innych przewoźników na Państwa etykietach, jeśli tak to jakich i w jakich godzinach odbierane są paczki?

        Tak - obsługujemy: INPOST - do 12:00, DPD do 12:00, UPS do 10:00, ORLEN PACZKA - co 2 dni, POCZTA - do 13:00

  • Czy obsługujemy zamówienia za pobraniem ?

    Oczywiście że tak. Jeżeli Państwa klient złożył zamówienie za pobraniem, W tym przypadku rozliczenie odbywa się między Państwem a Państwa Klientem. Pobranie do Państwa Klienta wysyłamy tylko na Państwa etykiecie a zamówienie u nas musi zostać opłacone z góry. Nie obsługujemy pobrań bez wniesienia opłaty z góry w naszym systemie.

 


 W momencie, kiedy wybiorą Państwo oraz opłacą inną formę wysyłki względem dostarczoną do nas etykietą nadawczą. Zamówienie może zostać niezrealizowane oraz wstrzymane do momentu wyjaśnienia. Czas wyjaśnienia może trwać do 14 dni roboczych.


 

  • Czy muszę wysyłać potwierdzenia z płatności i jak wygląda opłata za zamówienia?

    Nie, nie ma takiej potrzeby, ponieważ posiadamy integrację z Przelewy24, PayU, PayPo, BlueMedia które pozwalają nam na automatycznie księgowanie płatności w systemie.
    Zalecamy używania tej opcji płatności, jeżeli chcemy aby paczka była wysyłana możliwie jak najszybciej. 
  • Czy wysyłamy za granicę ?

    Niestety nie wysyłamy
  • Czy towar posiadamy na własnym magazynie i jaki jest czas dostawy ?

    Proponowaną ofertę posiadamy na własnych magazynach / kilku magazynach. Zwracamy uwagę na produkty z opcją wysyłki w 24h - produkty te są w głównej lokalizacji punktu sprzedażowego co pozwala nam na natychmiastową wysyłkę. Pozostałe warianty wysyłka w 2 dni / w 3 dni - po złożeniu zamówienia jest zlecana do realizacji i w ciągu tych dni (liczymy od dnia kolejnego od złożenia zamówienia) jest gotowa do nadania i wysyłana. Jeżeli zamówienie złożymy i opłacimy do godziny 12:00 danego dnia przy wyborze formy szybkiej płatności, paczka zostanie realizowana (w oparciu o widoczny czas wysyłki) - jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 są przekazywane do realizacji kolejnego dnia roboczego. Bywają dni, kiedy nie jesteśmy w stanie wysyłać paczek tego samego dnia. Są to najczęściej zbliżające się dni Świąteczne. W tym momencie paczka jest wysyłana kolejnego dnia roboczego.
  • Czy przyjmujemy zwroty oraz jak wygląda procedura zwrotów ?

    Nie - w momencie opłacenia i zrealizowania zakupu - produkt jest własnością kupującego. Bezpośrednio nie obsługujemy zwrotów zakupionych w modelu sprzedażowym opartym na Dropshippingu. W celu upłynnienia Państwa magazynu, zalecamy ponowną sprzedaż np. w obniżonej lub tej samej cenie. 

Prosimy, aby w warunkach zwrotu na Allegro / stronie swojego sklepu podawać WŁASNY ADRES DO ODSYŁKI TOWARU - NIE NASZ! Jeżeli adres nie zostanie zmieniony, Klient odeśle towar, a Państwo nie skontaktują się z nami w tej sprawie- zwrot nie będzie respektowany, a towar trzeba będzie odebrać na własny koszt.

  • Procedura reklamacji oraz gwarancji towaru ?

    Procedura wygląda bardzo prosto i intuicyjnie. Sprawę produktów "niemarkowych" / chińskich akcesoriów, masażerów, kamer, wideorejestratorów załatwiamy "od ręki". Jeżeli reklamacja czy też gwarancja towaru zostanie uznana, następuje wystawienie korekty oraz zwrot środków na wskazany nr konta. Przy odmowie reklamacji lub gwarancji produkt jest zwracany od Klienta końcowego lub hurtownika (Państwa) a koszt wysyłek ponosi hurtownik. W sytuacji, gdy gwarantem jest nasz importer lub producent - czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się o dodatkowe 1-2 tygodnie. Decyzją gwaranta, jeśli reklamacja jest uznana - zgodnie z decyzją gwaranta wydawana jest nowa sztuka sztuka lub wystawiana korekta.

        Na przestrzeni czasu - zalecamy odsyłanie produktów grupowo cyklicznie co jakiś czas.

        Adres odesłania i formularz w celu sprawnej identyfikacji paczki z reklamacją/reklamacjami jest do pobrania w zakładce:

        https://techonic.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

  • Czy do paczek dołączamy ulotki, reklamy, banery itp.
        Nie. W paczce znajduje się tylko produkt lub produkty zamówione przez Państwa wraz z zabezpieczeniem, które nie jest sygnowane logami.
  • Czy cennik produktów jest stały ?

        Cennik jest uzależniony od aktualnych dostaw. Jeżeli kolejna dostawa w zakupie była tańsza, to cena produktu jest niższa. Natomiast jeżeli dostawa była droższa od poprzedniej                 to cena produktu wzrasta o wysokość % wartości wzrostu dostawy.

  • Czy udzielamy rabatów w sprzedaży dropshipping ?

Tak. Udzielamy rabatów na nasz asortyment dla Klientów. Rabaty są uzależnione od marek, produktów oraz od efektywnej historii współpracy.

  • Czy udzielamy terminów kupieckich ?

        Tak. Jeśli historia współpracy przekroczy kwotę 10 tyś złotych netto. Wielkość oraz termin jest ustalany indywidualnie z Klientem. 

  • Czy występują u nas regularne dostawy towarów ?

        Oczywiście że tak. Operując dużą ofertą i współpracując z wieloma hurtownikami wraz z utrzymywaniem sprzedaży detalicznej, która generuje kilkaset zamówień dziennie,      jesteśmy zobowiązani do utrzymywania regularnych stanów magazynowych towarów oraz otrzymywania systematycznych dostaw.

  • Czy posiadamy jakieś dodatkowe platformy do współpracy B2B?

        Tak. Każdy Klient dropshipping'owy, może zainteresować się również ofertą na naszej drugiej platformie: www.elektro.sklep.www.elektro-sklep.eu

  • Jakie ceny są widoczne bez rejestracji i przyznania zniżki?

        W portalach obu stron są widoczne ceny brutto dla klienta detalicznego.

  • Czy oferowane przez nas produkty posiadamy na magazynach, oraz czy zdarzają się błędy magazynowe? 
        Tak. Produkty oferowane znajdują się na magazynach. Sporadycznie może pojawić się problem iż zakupiony przez Państwa towar już jest fizycznie niedostępny a nadal widnieje         w systemie z możliwością zamówienia. Staramy się unikać takich problemów jednak taka możliwość istnieje. Co w tym wypadku ? Przy takiej okoliczności informujemy klienta iż danego towaru nie posiadamy i musimy dokonać zwrotu środków. Taka sytuacja może się pojawić przez błąd systemowy lub błędną aktualizację stanów. 
  • Czy wystawiamy FV oraz faktury zbiorcze ?

        Faktura wystawiana jest każdorazowo do każdej osobnej transakcji.

  • Czy współpracujemy z osobami bez firmy ?

        Tak, Aby rozpocząć z nami współpracę, możemy rozważyć współpracę z osobą fizyczną.

  • Czy wystawiamy faktury VAT ?

        Tak. Pracujemy tylko na FV elektronicznych

  • Co dalej gdy otrzymam dostęp do konta oraz rabaty ?

        Pozostaje nam rozpocząć owocną oraz długotrwałą współpracę. Zalecamy kontakt mailowy shop@techonic.pl - zawsze udzielamy odpowiedzi nie późnij niż 24h od wysłanej      wiadomości. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM
monitoring cen
Sklep internetowy Shoper.pl